PERSBERICHT: EOS Hackathon London Runner-up en Beste UX Design-winnaar ‘Chestnut’ voor implementatie op Telos

VOOR ONMIDDELLIJKE PUBLICATIE

Contact: Stichting Telos

Contact e-mail: hello@telosfoundation.io

5 december 2018

Chestnut Smart Account - "Een moeilijk te kraken account"

De oplossing voor accountbeheer van Chestnut is een langverwacht blockchain-project dat de technologische voordelen van blockchain combineert met de verwachtingen van de gebruikerservaring van de bankwereld. Chestnut beschikt over het type gebruikersinterface (UI) en gebruikerservaring (UX) dat tot op heden zeer ontbreekt in blockchain-toepassingen. Het Blockchain-netwerk van Telos is diep gericht op het brengen van de voordelen van blockchain voor alle soorten gebruikers. Om deze redenen zijn de Telos Launch Group en het Chestnut-team verheugd om gezamenlijk aan te kondigen dat Chestnut in 2019 naar Telos komt, bij of nabij de Chestnut-lancering op EOS.

Een Chestnut Smart Account stelt gebruikers in staat om hun eigen beveiligingsparameters in te stellen, inclusief bestedingslimieten, witte en zwarte lijsten en op tijd gebaseerde transactielimieten, om er maar een paar te noemen. Het is een geautoriseerde account die de vereiste transactieautorisatie verdeelt tussen de gebruiker en een smart contract, die het verzoek goedkeurt of weigert, op basis van vooraf bepaalde gebruikersvoorkeuren.

"Blockchain wordt alleen succesvol als we kunnen samenwerken om het voor mensen gemakkelijk, veilig en betaalbaar te maken om accounts te maken en te communiceren met gedistribueerde applicaties", aldus Daniel Liebeskind, Chief Technical Officer van Chestnut.

“Als we effectief willen zijn in het bevorderen van een grotere acceptatie van Blockchain-technologie, moeten gebruikers ervaringen hebben die vertrouwd zijn met hun andere dagelijkse interacties online. We kunnen niet van gebruikers verwachten dat ze hun verwachtingen of gedrag binnen ons ecosysteem veranderen - we moeten ze ontmoeten waar ze zijn ”van Chestnut Chief Creative Officer, Patricia Parkinson

Chestnut behaalde de 2e plaats op de EOS London Hackathon en pakte de Best User Experience (UX) -prijs, waarmee ze zich een plaats veroverden in de EOS Hackathon Grand Finale die momenteel in Kaapstad, Zuid-Afrika aan de gang is. De diverse en goed uitgebalanceerde vaardigheden van het team omvatten productvisioneering, UX- en UI-ontwerp, front- en back-endontwikkeling, communicatie, financiën, wetgeving en bedrijfsontwikkeling. "De combinatie van het enorme talent van het team en hun chemie samen maakt het gemakkelijk om te begrijpen waarom ze een van de teams zijn die te verslaan zijn tijdens de EOS Hackathon Finale in Kaapstad," zei Justin Giudici, vertegenwoordiger van Telos Launch Group.

Het Chestnut-team is een groot voorstander van EOSIO-technologie en is een van de eerste bekende ontwikkelteams die ondersteuning voor meerdere ketens voor hun gedecentraliseerde toepassing aankondigt. "Het Chestnut-team erkent dat het ondersteunen van zowel Telos als EOS minimaal extra werk vereist vanwege hun kruiscompatibiliteit voor dapp-ontwikkelaars," zei Liebeskind. Hij voegde eraan toe: “Telos maakt het eenvoudig en betaalbaar om lid te worden van het blockchain-ecosysteem door accounts gratis te maken voor nieuwe gebruikers. Chestnut lost de veiligheidskant op door programmeerbare Smart Accounts waar gebruikers hun eigen limieten kunnen instellen, zoals het aantal transacties per dag om fouten te voorkomen en zichzelf te beschermen tegen kwaadaardige toepassingen. ”

Als bouwers zelf heeft het Chestnut-team - bestaande uit Daniel Liebeskind, Danielle Diamond, Anette Wilms, Patricia Parkinson en Jack DiSalvatore - grote waardering getoond voor veel van de belangrijkste verbeteringen die Telos bovenop EOSIO toevoegt en willen ervoor zorgen dat beide zij en hun collega's implementeren applicaties in de best beschikbare keten voor hun use case, of implementeren op meerdere ketens waar mogelijk. Het bieden van de beste accountbeheeroplossingen in alle ketens maximaliseert de ontwikkelingssnelheid van EOSIO aanzienlijk. Enkele van de belangrijkste Telos-functies waar het Chestnut-team enthousiast over is, zijn onder meer: ​​IPFS (Inter Planetary File System), omgekeerd gewogen stemmen en gratis accountcreatie.

“Telos verwelkomt Chestnut en juicht hun omhelzing van de multiketenvisie van EOSIO toe. We prijzen hen als vroege verhuizers bij het aankondigen van hun voornemen om naast EOS op Telos in te zetten, verklaarde Telos White Paper Architect, Douglas Horn.

Chestnut biedt Telos de functies, gebruikerservaring en beschermende maatregelen die bekend zijn bij een bankrekening, maar tegen aanzienlijk lagere kosten, samen met volledige gebruikerscontrole, flexibiliteit, efficiëntie en transparantie, allemaal mogelijk gemaakt door blockchain-technologie. De lancering van Chestnut op Telos en EOS is een logische stap gezien de kruiscompatibiliteit van Telos met EOS en biedt daarmee ondersteuning voor de duizenden dapps en de honderdduizenden gebruikers die accounts op beide ketens hebben.

Over Team Chestnut:

Chestnut wint de 2e plaats en beste UX op de EOS global-hackathon in Londen

www.chestnutaccounts.com

@chestnuteos

t.me/chestnuteos

Over het Telos Blockchain-netwerk:

www.telosfoundation.io/